Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Benefity dla wystawców

ProgramHosted Buyers


Matchmaking biznesowy


Wieczorny networking


Promocjau partnerów


Profil odwiedzającego

  • Rolnicy, przetwórcy, producenci
  • Hurtownicy i dystrybutorzy
  • Importerzy i eksporterzy z polski i zagranicy
  • Osoby decyzyjne z działów zakupów z:
    • Sieci handlowych, dyskontów, sklepów specjalistyczny
    • Sklepów spożywczych, internetowych
    • HoReCa
    • Stacji benzynowych
    • Firm vendingowych
    • Drogerii
    • Aptek
    • Zielarnii
    • SPA, sanatoriów
  • Właściciele salonów kosmetycznych
  • Właściciele platform zakupowych
  • Dostawcy usług
  • Osoby indywidualne poszukujące nowego profilu działalności gospodarczej
  • Przedstawiciele branży żywienia zbiorowego

Zakres branżowy

FOOD & DRINK

szeroki wachlarz certyfikowanych produktów spożywczych; ekologiczna żywność i napoje

EKOTECH

maszyny produkcyjne, opakowania i naczynia do serwowania, logistyka

BEAUTY & CLEANING

ekologiczne, naturalne, organiczne kosmetyki i środki czystości; bezpieczne dla środowiska kosmetyki i środki czystości dla domu i przemysłu

BIOLIFE

biotekstylia, ekologiczne zabawki, sprzęt gospodarstwa domowego, AGD oraz ekologiczne produkty dla zwierząt domowych

BIOAGRO

materiał siewny i środki ochrony roślin dla rolnictwa ekologicznego; organiczne środki do produkcji rolnej, bio nawozy, ekologiczne środki ochrony roślin

SUPPORTING BODIES

organizacje i instytucje wspierające oraz okołobiznesowe; jednostki certyfikujące, instytuty badawcze

Opinie o targach

Paweł Bietkowski

Zadanie zostało zrealizowane perfekcyjnie! Sądzę, że Wasze Targi mogą przyczynić się do realnego pogłębienia rynku żywności ekologicznej. (…) Aranżacja stoisk sprawiła, że pozytywnie zaskoczeni byli partnerzy zagraniczni oraz najbardziej wymagający klienci. Wreszcie, obsługa sprawnie i bezzwłocznie rozwiązująca potencjalne problemy dawała nam komfort pracy. (…) Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązanych kontaktów, chcemy kontynuować współpracę z Państwem i wystawić się w przyszłym roku.

Małgorzata Wierzbińska-Rydel

W imieniu firmy Bioone dziękuję za organizację targów i za to, że udało się Państwu ściągnąć na nie „ biznes”, a nie tylko indywidualne osoby (…). Plusy: obecność sieci i kupców, lokalizacja, przestrzeń, termin. Ogólnie oceniam targi, jako udane.

Anna Wojno

Dziękujemy! Było super! Doceniamy bardzo profesjonalną organizację: targi pięknie zaaranżowane od strony estetycznej, strefy, szerokie przejścia, dywany, no luksusowo :); bardzo ciekawy kongres; pilotowanie nas, żebyśmy zdążyli ze wszystkim; (…) zawsze cierpliwość i uśmiech.

Aneta Pelc

To było bardzo ciekawe wydarzenie, z odwiedzającymi bardzo uświadomionymi w ekologii, (…) odwiedzający wiedzieli skąd się to bierze, dlaczego wyższe ceny od konwencji i ile więcej pracy to wymaga. Ogólnie organizację targów oceniamy bardzo dobrze i bardzo dziękujemy za możliwość wystawienia się.

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy

Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Benefity dla wystawców

ProgramHosted Buyers


Matchmaking biznesowy


Wieczorny networking


Promocjau partnerów


Profil odwiedzającego

  • Rolnicy, przetwórcy, producenci
  • Hurtownicy i dystrybutorzy
  • Importerzy i eksporterzy z polski i zagranicy
  • Osoby decyzyjne z działów zakupów z:
    • Sieci handlowych, dyskontów, sklepów specjalistyczny
    • Sklepów spożywczych, internetowych
    • HoReCa
    • Stacji benzynowych
    • Firm vendingowych
    • Drogerii
    • Aptek
    • Zielarnii
    • SPA, sanatoriów
  • Właściciele salonów kosmetycznych
  • Właściciele platform zakupowych
  • Dostawcy usług
  • Osoby indywidualne poszukujące nowego profilu działalności gospodarczej
  • Przedstawiciele branży żywienia zbiorowego

Zakres branżowy

FOOD & DRINK

szeroki wachlarz certyfikowanych produktów spożywczych; ekologiczna żywność i napoje

EKOTECH

maszyny produkcyjne, opakowania i naczynia do serwowania, logistyka

BEAUTY & CLEANING

ekologiczne, naturalne, organiczne kosmetyki i środki czystości; bezpieczne dla środowiska kosmetyki i środki czystości dla domu i przemysłu

BIOLIFE

biotekstylia, ekologiczne zabawki, sprzęt gospodarstwa domowego, AGD oraz ekologiczne produkty dla zwierząt domowych

BIOAGRO

materiał siewny i środki ochrony roślin dla rolnictwa ekologicznego; organiczne środki do produkcji rolnej, bio nawozy, ekologiczne środki ochrony roślin

SUPPORTING BODIES

organizacje i instytucje wspierające oraz okołobiznesowe; jednostki certyfikujące, instytuty badawcze

Opinie o targach

Paweł Bietkowski

Zadanie zostało zrealizowane perfekcyjnie! Sądzę, że Wasze Targi mogą przyczynić się do realnego pogłębienia rynku żywności ekologicznej. (…) Aranżacja stoisk sprawiła, że pozytywnie zaskoczeni byli partnerzy zagraniczni oraz najbardziej wymagający klienci. Wreszcie, obsługa sprawnie i bezzwłocznie rozwiązująca potencjalne problemy dawała nam komfort pracy. (…) Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązanych kontaktów, chcemy kontynuować współpracę z Państwem i wystawić się w przyszłym roku.

Małgorzata Wierzbińska-Rydel

W imieniu firmy Bioone dziękuję za organizację targów i za to, że udało się Państwu ściągnąć na nie „ biznes”, a nie tylko indywidualne osoby (…). Plusy: obecność sieci i kupców, lokalizacja, przestrzeń, termin. Ogólnie oceniam targi, jako udane.

Anna Wojno

Dziękujemy! Było super! Doceniamy bardzo profesjonalną organizację: targi pięknie zaaranżowane od strony estetycznej, strefy, szerokie przejścia, dywany, no luksusowo :); bardzo ciekawy kongres; pilotowanie nas, żebyśmy zdążyli ze wszystkim; (…) zawsze cierpliwość i uśmiech.

Aneta Pelc

To było bardzo ciekawe wydarzenie, z odwiedzającymi bardzo uświadomionymi w ekologii, (…) odwiedzający wiedzieli skąd się to bierze, dlaczego wyższe ceny od konwencji i ile więcej pracy to wymaga. Ogólnie organizację targów oceniamy bardzo dobrze i bardzo dziękujemy za możliwość wystawienia się.

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy