Dlaczego warto

  • zdobędziesz wartościowe kontakty: większość odwiedzających BIOEXPO Warsaw dokonuje lub ma wpływ na decyzje zakupowe
  • spotkasz się z obecnymi klientami: bezpośrednie rozmowy i spotkania face-to-face służą budowaniu efektywnych relacji biznesowych
  • sfinalizujesz rozpoczęte rozmowy handlowe: atmosfera targów sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń
  • rozpoczniesz międzynarodową sprzedaż: dzięki udziałowi w programie Hosted Buyers nawiążesz kontakt z kupcami i zwiększysz swoją sprzedaż
  • zaprezentujesz swoją ofertę: targi to dla odwiedzających kompleksowy przegląd branży
  • zapoznasz się z trendami panującymi w branży: znajomość tendencji rynkowych pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i rozwinąć twój biznes

Co nas wyróżnia

  • jedyna w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej impreza tylko dla branży ekologicznej
  • biznesowy charakter wydarzenia – targi odbywają się od czwartku do soboty
  • międzynarodowy charakter
  • strefa nowości - miejsce do prezentacji innowacyjnych produktów i rozwiązań
  • program Hosted Buyers
  • kongres BIOEXPO, który stanowi okazję do dyskusji o perspektywach rozwoju branży i najnowszych trendach

Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Benefity dla wystawców

Nawiążesz ważne kontakty biznesowe

Na BIOEXPO Warsaw 2020 przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami

Zaprezentujesz swoje produkty tysiącom klientów

Poprzednią edycję targów odwiedziło tysiące Twoich potencjalnych klientów. Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów

Zdobędziesz cenną wiedzę i poznasz nowości na rynku

W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych uzupełnisz swoją wiedzę, zwiedzając targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe

Profil wystawcy

  • rolnicy, hodowcy
  • marki kosmetyczne bazujące na naturalnych składnikach
  • przetwórcy polscy i zagraniczni
  • producenci polscy i zagraniczni
  • hurtownicy
  • importerzy i dystrybutorzy polscy i zagraniczni
  • e-commerce
  • start up
  • przedstawiciele instytucji i jednostek wspierających

Zakres branżowy

FOOD & DRINK

szeroki wachlarz certyfikowanych produktów spożywczych; ekologiczna żywność i napoje

BEAUTY & CLEANING

ekologiczne, naturalne, organiczne kosmetyki i środki czystości; bezpieczne dla środowiska kosmetyki i środki czystości dla domu i przemysłu

EKOTECH

maszyny produkcyjne, opakowania i naczynia do serwowania, logistyka

BIOLIFE

biotekstylia, ekologiczne zabawki, sprzęt gospodarstwa domowego, AGD oraz ekologiczne produkty dla zwierząt domowych

BIOAGRO

materiał siewny i środki ochrony roślin dla rolnictwa ekologicznego; organiczne środki do produkcji rolnej, bio nawozy, ekologiczne środki ochrony roślin

SUPPORTING BODIES

organizacje i instytucje wspierające oraz okołobiznesowe; jednostki certyfikujące, instytuty badawcze

START-UP

organizacje i instytucje wspierające oraz okołobiznesowe; jednostki certyfikujące, instytuty badawcze

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy