BĘDZIESZ CZĘŚCIĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW ŻYWNOŚCI I PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH

Targi BIOEXPO WARSAW to innowacyjne wydarzenie, w którym udział wezmą wystawcy z Polski i z zagranicy. Targi wyróżnia dostępność ogromnej, największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty.

ZAPREZENTUJESZ SWOJE PRODUKTY I USŁUGI TYSIĄCOM KONSUMENTÓW

W ubiegłym roku BIOEXPO WARSAW odwiedziło aż 7 500 gości z kraju i zagranicy. To tysiące Twoich potencjalnych klientów! Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów i usług. A to nie wszystko. Dzięki szerokiej kampanii promocyjnej BIOEXPO WARSAW oraz dużemu zainteresowaniu mediów Twój brand dotrze także do setek tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą.

ZDOBĘDZIESZ CENNĄ WIEDZĘ I POZNASZ NOWOŚCI RYNKU

W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych zdobędziesz cenną wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce, a odwiedzając nasze targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe. Podczas trzech dni targów wystawcy zaprezentują nowe pojazdów, technologie i usługi związane z transportem, logistyką i magazynowaniem.

NAWIĄŻESZ CENNE KONTAKTY

Podczas targów BIOEXPO WARSAW przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami. Targi to jedyna taka okazja by nie tylko zbudować bazę nowych klientów, ale także by usłyszeć o ich potrzebach, co pozwoli na jeszcze lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań odbiorców, co w efekcie wpłynie na zwiększenie zysków firmy.

BĘDZIESZ MÓGŁ BEZPŁATNIE SKORZYSTAĆ Z PROGRAMU HOSTED BUYERS

To specjalny program stworzony po raz pierwszy w Polsce na taką skalę. Jego podstawowym celem jest zapewnienie wystawcom konkretnych spotkań biznesowych z potencjalnymi kupcami i odbiorcami ich produktów i usług. Program obejmuje nie tylko Polskę, ale również kraje ościenne (głównie z Europy Środkowo-Wschodniej) nadając międzynarodowy charakter całemu wydarzeniu. Dzięki tym działaniom każdy wystawca będzie w stanie osiągnąć pożądane cele biznesowe.

Zarezerwuj stoisko

Dlaczego warto

  • zdobędziesz wartościowe kontakty: większość odwiedzających BIOEXPO Warsaw dokonuje lub ma wpływ na decyzje zakupowe
  • spotkasz się z obecnymi klientami: bezpośrednie rozmowy i spotkania face-to-face służą budowaniu efektywnych relacji biznesowych
  • sfinalizujesz rozpoczęte rozmowy handlowe: atmosfera targów sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń
  • rozpoczniesz międzynarodową sprzedaż: dzięki udziałowi w programie Hosted Buyers nawiążesz kontakt z kupcami i zwiększysz swoją sprzedaż
  • zaprezentujesz swoją ofertę: targi to dla odwiedzających kompleksowy przegląd branży
  • zapoznasz się z trendami panującymi w branży: znajomość tendencji rynkowych pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i rozwinąć twój biznes

Co nas wyróżnia

  • jedyna w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej impreza tylko dla branży ekologicznej
  • biznesowy charakter wydarzenia – targi odbywają się od czwartku do soboty
  • międzynarodowy charakter
  • strefa nowości - miejsce do prezentacji innowacyjnych produktów i rozwiązań
  • program Hosted Buyers
  • kongres BIOEXPO, który stanowi okazję do dyskusji o perspektywach rozwoju branży i najnowszych trendach

Dlaczego warto

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw.

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Benefity dla wystawców

Nawiążesz ważne kontakty biznesowe

Na BIOEXPO Warsaw 2020 przeprowadzisz rozmowy i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami

Zaprezentujesz swoje produkty tysiącom klientów

Poprzednią edycję targów odwiedziło tysiące Twoich potencjalnych klientów. Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów

Zdobędziesz cenną wiedzę i poznasz nowości na rynku

W biznesie nie możesz pozwolić sobie na stanie w miejscu. Podczas szkoleń, seminariów i konferencji branżowych uzupełnisz swoją wiedzę, zwiedzając targi odkryjesz najnowsze rozwiązania sprzętowe i produktowe

Profil odwiedzającego

  • rolnicy, przetwórcy, producenci
  • hurtownicy i dystrybutorzy
  • importerzy i eksporterzy z polski i zagranicy
  • osoby decyzyjne z działów zakupów z:
    • sieci handlowych
    • dyskontów
    • sklepów specjalistycznych
    • sklepów spożywczych
    • internetowych
    • HoReCa
    • stacji benzynowych
    • firm vendingowych
    • drogerii
    • aptek
    • zielarnii
    • SPA, sanatoriów
  • właściciele salonów kosmetycznych
  • właściciele platform zakupowych
  • dostawcy usług
  • osoby indywidualne poszukujące nowego profilu działalności gospodarczej
  • przedstawiciele branży żywienia zbiorowego
  • zwolennicy ekologicznego stylu życia
  • miłośnicy slow-life

Jak osiągnąć sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy