Dlaczego warto?

BIOEXPO Warsaw wyróżnia dostępność największej w Polsce powierzchni wystawienniczej, dającej wystawcom najlepsze, bo wręcz nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty. Dzięki temu na pewno nie zabraknie dla żadnej firmy miejsca aby mógł zaprezentować swoją ofertę. Podczas targów BIOEXPO Warsaw sprzedaż i budowanie wizerunku marki to kluczowe słowa, które wyznaczają kierunek działania. Udział w żadnych innych bio targach w Polsce nie da tyle korzyści biznesowych, co targi BIOEXPO Warsaw, a to dzięki tym że zapewniamy:

  • międzynarodowy charakter imprezy
  • program Hosted Buyers
  • zorganizowane przyjazdy kupców z zagranicy
  • matchmaking – zaaranżowane spotkania kupiec – sprzedawca
  • współpracę z organizacjami kupieckimi i radami handlowymi na całym świecie
  • szeroką kampanię promocyjną z naciskiem na rynki wschodnie
  • obecność na targach kupców z sieci handlowych i wiodących dystrybutorów obecnych w Polsce

ponadto:

  • nasze działania wspierają organizacje branżowe z Polski i za granicy
  • zapewniamy bezpłatny wstęp dla odwiedzających branżowych, po wcześniejszej rejestracji
  • zakres targów obejmujący wszystkie ogniwa branży – od rolnictwa ekologicznego, giełdę surowców, poprzez przetwórstwo, dystrybucję po finalne produkty ekologiczne dla konsumentów
  • drugi i trzeci dzień targów otwarty dla klientów indywidualnych – poza kontaktami biznesowymi ważne jest budowanie świadomości produktu u klienta końcowego /degustacje, sampling, edukacja/

Benefity dla wystawcy

  • program Hosted Buyers
  • matchmaking biznesowy
  • giełda surowców
  • parking
  • wieczorny networking
  • promocja u partnerów medialnych targów

Zostań wystawcą

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka PTAK WARSAW EXPO sp. z o.o. z siedzibą w Nadarzynie (kod pocztowy: 05 – 830), przy Al. Katowickiej 62, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000671001, NIP 532544579. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub b ww. Rozporządzenia w celach wskazanych w treści ww. zgód. Dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody i będą podlegały okresowemu przeglądowi co 2 lata. Pani/a dane osobowe mogą być przekazane osobom trzecim, które przetwarzają dane osobowe w imieniu PTAK WARSAW EXPO sp. z o.o. na podstawie umów powierzenia tj. usługi IT, podmioty świadczące usługi marketingowe, podmioty przetwarzające dane w celu dochodzenia roszczeń i windykacji lub innych. Ma Pan/i możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia, przeniesienia danych oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację, wniesienia sprzeciwu oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz nie podlegają profilowaniu tj. automatycznemu podejmowaniu decyzji. Kontakt z administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: rodo@warsawexpo.eu.

Zakres branżowy

Podczas BIOEXPO Warsaw swoją ofertę zaprezentują krajowi i zagraniczni producenci oraz dystrybutorzy żywności i produktów ekologicznych. W gronie wystawców znajdą się przedstawiciele sektorów: żywność i napoje, rolnictwo ekologiczne, kosmetyki i środki czystości, maszyny produkcyjne, opakowania i naczynia do serwowania, logistyki, sprzęt gospodarstwa domowego, produkty 
dla zwierząt domowych, start`upy, instytucje wspierające i okołobiznesowe (m.in.: jednostki certyfikujące).

Zobacz więcej

Osiągnij sukces

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)
  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy
  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy