PROGRAM 2022

Eduardo Coco - przedstawiciel IFOAM Organics Europe

IFOAM Organics Europe to europejska federacja zajmująca się żywnością ekologiczną i rolnictwem ekologicznym. Reprezentuje i ma wpływ na europejską politykę rolnictwa ekologicznego, wspiera transformację żywności oraz rolnictwa. Zrzesza ponad 200 organizacji członkowskich z 34 krajów europejskich.
Temat wystąpienia: Rynek BIO w Europie z perspektywy zmian 2020/2021.

Barbara Kocher-Schulz

Przedstawicielka Agrarmakt Austria Marketing organizacji odpowiedzialnej za promocję produktów rolnych w Austrii. Agrarmarkt Austria Marketing GesmbH wdraża również działania, które mają na celu poprawę jakości produktów i zarządza produktami ekologicznymi.
Temat wystąpienia: Rynek BIO w Austrii.

Krystyna Radkowska - prezeska Polskiej Izby Żywności Ekologicznej

Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania i praktyki – animatorka życia społecznego. Założycielka i prezes Fundacji Zwalcz Nudę. Organizatorka wielu wydarzeń i kampanii społecznych, jak Narodowy Dzień Sportu i Warszawskie Dni Rodzinne, które co roku gromadzą tysiące Polaków.

Urszula Sołtysiak - rzeczniczka prasowa PIŻE

Wieloletnia wykładowczyni SGGW w zakresie produkcji ekologicznej, współtworzyła ruch rolnictwa ekologicznego w Polsce. Współzałożycielka i wieloletni dyrektor pierwszej jednostki certyfikującej rolnictwo ekologiczne w naszym kraju.
Temat wystąpienia: Zmiany w przepisach a praktyka producenta żywności bio.

Łukasz Gębka - Farma Świętokrzyska, Wiceprezes PIŻE

Od 2002 roku prowadzi ekologiczne gospodarstwo rolne Farma Świętokrzyska, które liczy około 150 ha. Farma Świętokrzyska jest jedną z największych firm bio w Polsce, oferuje klientom ekologiczne warzywa, owoce i przetwory. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek ekologicznych na rodzimym rynku.
Temat wystąpienia: Jak funkcjonuje gospodarstw ekologiczne „od środka”?

Elżbieta Radzka-Ferenc - partner zarządzający M&CC

M&CC to zespół konsultantów – specjalistów w dziedzinie komunikacji. Wspiera biznesy polskich i międzynarodowych firm od 2003 roku, w szczególności w sektorze spożywczym. Specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej w obszarze Public Relations, digital, SOME, influencer i content marketingu. Realizuje skuteczne kampanie edukacyjne i CSR.
Temat: TOP 10 najważniejszych trendów konsumenckich w 2022 roku.

dr n. chem. Sebastian Grzyb

Wykładowca przedmiotów kierunkowych z dziedziny nauk chemicznych, farmaceutycznych i nauk o zdrowiu, na kierunkach: dietetyka, chemia żywności, żywność, suplementy diety i produkty kosmetyczne. Specjalista w zakresie analizy i oceny jakości żywności. Konsultant i ekspert firm z branży spożywczej i kosmetycznej.
Temat wystąpienia: Jak skład eko przekłada się na nasz organizm? Podczas prelekcji przytoczone zostaną konkretne badania.