Ekologia na pierwszym miejscu. Czwarta edycja BIOEXPO Warsaw za nami
Prawie dziesięć tysięcy odwiedzających, 250 wystawców i 22 tysiące m2 powierzchni eventowej. Czwarta edycja BIOEXPO Warsaw, która odbyła się w dniach 6-8 października 2022, po raz kolejny otworzyła biznes na tysiące nowych współprac.
To właśnie networking był podstawą kontraktacyjnego wydarzenia, którym była czwarta edycja BIOEXPO Warsaw. Formuła dedykowana producentom, właścicielom sklepów specjalistycznych, hurtowni spożywczych oraz wielobranżowych, działających w sektorze ekologicznym, przyczyniła się do nawiązania dialogu biznesowego, jak również rozwijania i zwiększania eksportu produktów. Dzięki międzynarodowemu gronu wystawców, uczestnicy eventu mogli zaznajomić się ze światowymi trendami w ich niszy, a także poszerzyć pole działania o nowe, dotychczas trudniejsze w ekspansji rynki.
Czwarta edycja obfitowała jednak nie tylko spotkania biznesowe, ale również w edukację, która realizowana była w ramach Kongresu BIOEXPO. W bogatym harmonogramie prelekcji, seminariów i warsztatów znalazły się te poświęcone rynkowi BIO w Europie z perspektywy zmian 2020/2021 (autor Eduard Coco z IFOAM Organics Europe), zmian w przepisach i praktyce producenta żywności BIO (autor Urszula Sołtysiak z PiŻE), czy też najważniejszym trendom konsumenckim w 2022 roku (autor Elżbieta Radzka-Ferenc z M&CC).
Ponadto, dzięki Łukaszowi Gębce, wiceprezesowi PIŻE można było zobaczyć, jak funkcjonuje gospodarstwo ekologiczne „od środka”, a dr n. chem. Sebastian Grzyb pokazał, jak skład eko przekłada się na nasz organizm.
BIOEXPO Warsaw silne dzięki najlepszym partnerom
Marka BIOEXPO Warsaw budowana jest również poprzez współpracę z liderami rynku. Partnerem głównym targów był Lidl. Wśród wystawców można było znaleźć ponadto Farmę Świętokrzyską, Dary Natury, EkoWital, Zakwasownię, Farmy Roztocza, BioPlanet, BIO ChPN czy Soligrano.
Sukces wydarzenia przełoży się na jego kolejną edycję. O szczegółach poinformujemy wkrótce poprzez stronę bioexpo.pl.